Velkommen til DAF's hjemmeside

Her på siden kan du finde ud af hvem vi er, hvad du skal gøre hvis der er fejl på dit signal, hvem du skal kontakte hvis du vil skifte pakke, hvem der er din forenings repræsentant o.s.v.


 


Sidste nyt:

Fra den 24. april og frem til den 14. juli 2017 ombygger YouSee vores net. YouSee har sat Dansk Kabel TV til at stå for ombygningen.
I perioden kan antennesignalet til TV og bredbåndsforbindelsen blive afbrudt på enkelte dage i dagtimerne.
Dansk Kabel TV har rundsendt et brev som desværre er noget misvisende, bl.a. skriver de at der skal etableres nyt anlæg, hvilket ikke er korrekt.
Efter ombygningen vil YouSee kunne tilbyde Gigabredbånd og en mere stabil og fremtidssikret TV-forbindelse til alle beboere i Damgårdslundens Antenneforening.
Mvh.
Bestyrelsen

Kanalomlægning 2017  

Den 9. marts foretager YouSee kanalomlægning i vores område. Her laver YouSee FM - sluk og ændre start frekevens.

Læs mere om ændringer her.

Intet tv-signal: kontakt YouSee

Har du problemer med tv-signalet så skal du kontakte YouSee's kundeservice på telefon: 70 70 40 40. Det gælder også hvis du ønsker at ændre dit valg af pakke.

Du skal ikke kontakte antenneforeningen eller din beboerforening!

Bestyrelsen i Damgårdslundens Antenneforening har med sine over 800 beboere forhandlet en ny aftale i stand med YouSee. I den eksisterende aftale havde de 18 lokalforeninger omkostninger til administration af opkrævningerne. Den nye aftale gør det – samlet set – billigere for beboerne at se tv idet YouSee fremover bærer omkostningerne ved at administrere opkrævningerne. 

Det er kun bidraget til antenneforeningen der skal betales over huslejen/ boligafgiften.

Kanaloversigt

Se den nyeste kanaloversigt her.

Info folder om flimmer på skærmen 

FDA har publiceret en folder om 800 mhz og flimmer på skærmen. Aller beboere får folderen omdelt, men den kan også ses her, ved at trykke på nedenstående billede.

Hjemmeinstallation?

Hvis du begiver dig ud i selv at skifte dine kabler, stik og fordelerbokse i hjemmet, vil det være en god ide, at se denne film før du går i gang med arbejdet...


http://www.youtube.com/watch?v=dKOuStjuq9s

Har du dårligt signal?

Så kan det være at signalet bliver forstyrret af det luftbårne digitale net, der går i dine kabler eller stik. Se mere i nedenstående links, hvordan du kan få et bedre signal.

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Godt_signal.aspx

http://digitalt.tv/kabeltv

http://digitalt.tv/sadan-sikrer-du-dig-optimale-kabel-tv-signaler