Her på siden kan du finde ud af hvem vi er, hvad du skal gøre hvis der er fejl på dit signal, hvem du skal kontakte hvis du vil skifte pakke, hvem der er din forenings repræsentant o.s.v.
Sidste nyt:
Kanalomlægning 2017
Den 9. marts foretager YouSee kanalomlægning i vores område. Her laver YouSee FM - sluk og ændre start frekevens.
Har du problemer med tv-signalet så skal du kontakte YouSee's kundeservice på telefon: 70 70 40 40. Det gælder også hvis du ønsker at ændre dit valg af pakke.
Du skal ikke kontakte antenneforeningen eller din beboerforening!
Bestyrelsen i Damgårdslundens Antenneforening har med sine over 800 beboere forhandlet en ny aftale i stand med YouSee. I den eksisterende aftale havde de 18 lokalforeninger omkostninger til administration af opkrævningerne. Den nye aftale gør det – samlet set – billigere for beboerne at se tv idet YouSee fremover bærer omkostningerne ved at administrere opkrævningerne.
Det er kun bidraget til antenneforeningen der skal betales over huslejen/ boligafgiften.
Se den nyeste kanaloversigt her.
FDA har publiceret en folder om 800 mhz og flimmer på skærmen. Aller beboere får folderen omdelt, men den kan også ses her, ved at trykke på nedenstående billede.
Hvis du begiver dig ud i selv at skifte dine kabler, stik og fordelerbokse i hjemmet, vil det være en god ide, at se denne film før du går i gang med arbejdet...
http://www.youtube.com/watch?v=dKOuStjuq9s
Så kan det være at signalet bliver forstyrret af det luftbårne digitale net, der går i dine kabler eller stik. Se mere i nedenstående links, hvordan du kan få et bedre signal.
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Godt_signal.aspx
http://digitalt.tv/kabeltv
http://digitalt.tv/sadan-sikrer-du-dig-optimale-kabel-tv-signaler